December 08, 2010

pahlawan moden?

bila dunia dah makin moden, xde dah pahlawan yg guna segala mak nenek pedang pistol bagai. semua pahlawan dah bertukar! =) memasing sngt coOl..
ok meh aku kenalkan 1 1 pahlawan proton yg cool ni k. tp aku rasa ramai dah yg tgk kann.. xkira, nk tunjuk jgk. heee~

nama saya jebat.

dan ini adalah pandangan dari bontot sy yg sngt mantap! 
 

hai! nama saya kasturi.

bontoh sy xsemegah bontot kwn sy si jebat, saya biasa2 je.
 

my name is lekir.
saya tau sy pling cantik antara mereka berdua. dan sng ckp mmg sy yg pling elegen bombastik mr loba2 berbanding ke empat2 kwn sy. =P

saya pula lekiu.
mmg sy agak gemuk sbb sng nk muat org2 gemuk. sekali harung je.. =)

dan sy adalah tuah. 
mgkin sy paling smart. sbb saya rs sy mmg smart n cool habis.

dan ni bontot kemegahan sy.
ape mcm? kesimpulannya, mmg terbukti kami lah pahlawan moden abad ini! huuuu~

3 comments:

  1. bestnya kalo ada ksi sebijik free awww hehe <-- berangan

    ReplyDelete
  2. also suka lekir...nice la kete m'sia ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...