December 16, 2010

bile hadiah dari paris sudah tibe..


tunggu punya la tunggu.. boleh dikatakan sebulan dah kot aku duk menunggu, semalam baru smpai. sampai plak dua sekali gus. hee~
tp, bkn dua2 dari paris. yg dlm petak merah tu je terbang jauh nun dari paris. yg dlm plastik tu dari mama aku. dier pos kunci kereta. almaklum la, kunci kereta kena curi.

kesian kesemua pemenang giveaway eiffel tower hari tu kena tunggu lame kan. tp nak bt mcm mane, mmg pos dari 2 negera berbeza ni boleh mkn berbulan2. yg ni nasib baik 1 bulan je. ok, meh nak tunjuk bukti bahawasanya, mmg hadiah2 giveaway di beli dari paris. bkn paris cap ayam.

From: Wan Mohd Rais, Wan Nurfarahain
tulisan di bold, FRANCE.

Tarikh dipos: 18/11/10
* seperti dlm bulatan merah.

ok dah, sekarang adalah masa utk membungkus kesemua hadiah2 ni utk di pos ke kesemua pemenang giveaway pulak.. weeeee~

8 comments:

  1. lame tunggu ni....hhehee...yg ditunggu sudah tiba...yeay~ape la agaknye dalam bungkusan tu...

    ReplyDelete
  2. oh.yang dinanti sudah tibe!! yipeee. tak sabar.. hehe

    ReplyDelete
  3. seronoknyeee :)
    hehe..
    tak sabo ni

    ReplyDelete
  4. bestnye orang yan menang tuh....Tahniah ye!!!

    ReplyDelete
  5. hadiah dr jauh tu..nak jugak leh tak? he he he..

    ReplyDelete
  6. Salam kenal...bestnya hadiah2 seme tue dr jauh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...