December 17, 2010

Peragut tua.


Dua peragut veteran berusia 41 dan 42 tahun yang cuba meragut rantai emas milik seorang warga emas berusia 60 tahun di Central market, Sibu berjaya diberkas orang ramai pagi tadi.

Salah seorang yang dipercayai memiliki kemahiran seni mempertahankan diri cuba melawan, tetapi puluhan tumbukan ceduk daripada orang ramai berjaya melemahkannya.

Kedua-dua peragut itu terpaksa diusung menggunakan beca sambil diejek dan diboo oleh orang ramai sepanjang perjalanan ke balai polis 


nota kaki: pakcik2 ni xsedau diri btol. udah2 ler tu. nak berlari pon dah boleh sempot. duk umah jaga anak cucu lagi bagus la.

4 comments:

  1. dah tua2 pon nak buat dosa..tension aku tgk taw

    ReplyDelete
  2. kesian..kesempitan hidup memaksa utk jadi peragot, kan Nad?

    ReplyDelete
  3. mmg tak sedar diri...dah tua2 pun nak baut jahat lagi...

    ReplyDelete
  4. ish3...pakcik zaman skunk..
    hu3...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...