December 29, 2010

gambar bendera malaysia di pijak di indon!

masing2 yg kaki bola dah panas bontot je duk tunggu mlm ni kan. perlawanan akhir piala suzuki antara malaysia dan indonesia. Oh ye. korang dah tgk blom rupa paras piala suzuki yg jadi rebutan dan sebutan ni?
meh aku tunjuk meh. ;)


ni la haaaaaaaa....... ;) bersinar2.. 
tp...... ade benda yg xbape best la nk share dgn korang sbgai penduduk malaysia 
tanah air ku tercinta... cer korang tgk ni, 


panas hati x? panas hati mak nok!! ade patut penyokong2 indon ni main cara kotor. 
lukis bndera malaysia lepas tu main koyak2 n pijak2. ntah pape dorang kan. 
kt tgk sape mng mlm ni ye. baru korang tau langit rendah kan?! cis!

5 comments:

  1. tak patut2,,terlalu beremosi,,,

    tapi,,dalam youtube ari tu ada orng malaysia sndiri pijak indonesia punya bendera,,,

    kita tengok jer malam ni erk nadia :)

    ReplyDelete
  2. x gentleman langsung..memalukan negara diorang je la..huh..apa2 pon all the best Malaysia..

    ReplyDelete
  3. biarkan orang2 indonesia ni bermain dengan perasaan hasad dengki yang mereka ciptakan sendiri.

    malaysia stay cool bebeh :)

    HARIMAU MALAYA MENGAUMM !! AUMMM !! xD

    ReplyDelete
  4. Slm tuan rumah, nak ajak klo free ..jom join lucky draw :)
    http://cintarina.blogspot.com/2010/12/year-end-giveaway-siapa-cepat-dia-dapat.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...