December 02, 2010

pendedahan sulit kemalangan menyayat hati..

kes ni dah dua tiga hari lepas. aku je baru hegeh2 nk cerita. tapi serius, aku mmg nk tunjuk gmbr2 ni mula2 time aku dapat lagi tp kesuntukan masa. ok xnak ckp byk. korang tgk la ye..
sungguh menyayat hati..

kes pokok tumbang tibe2 and timpa si suami yg baru je lepas anta si isteri pegi keje dan si suami adalah dlm perjalanan ke tempat kerja.






























20 comments:

  1. ya allah..sedihnye...tabah betul isteri arwah..moga rohnya dirahmati allah..

    ReplyDelete
  2. ya Allah.
    sebaknye.
    semoga rohnya dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman.
    amin.

    ReplyDelete
  3. sedih sgt..masa baca paper ri tu pon,sebak gila..

    ReplyDelete
  4. isteri arwah tu kwn sy punye kwn rapat.salu dgr nama balu tu disebut tp blum pnah jmpe face to face. cume mmg terasa sgt sbb i cud have the chance to meet them,...tp tibe2 dpt tau cte ni..sian kak yati..mari same2 kte doakan agar arwah suami kak yati itu dicucuri rahmatNya

    ReplyDelete
  5. ajal maut ditangan tuhan..redha dengan pemergiannya..al-fatihah..

    ReplyDelete
  6. si isteri cium suaminya..
    sdynye tngok gmbr2 tuu

    ReplyDelete
  7. kak nadia..
    sedihnya tgk...
    keciannya...
    alfatihah

    ReplyDelete
  8. kesian nya.
    semoga si isteri tabah menghadapi dugaan yang menimpa dan arwah suaminya ditempatkan di kalangan orang beriman.

    ReplyDelete
  9. sedihnya.. baru je bergurau senda .. tiba-tiba dah tiada...

    ReplyDelete
  10. alfatihah..dh tgk semalam, menitik2 baca kat sini..

    http://ondscene.my/kemalangan/tragedi-pokok-tumbang-kakitangan-bank-maut

    ReplyDelete
  11. innanillah..Al-Fatihah..moga roh suami beliau dicucuri rahman..moga diberi ketabahan kepada si isteri untuk meneruskan kehidupan..sesungguhny dari Dia kita datang, pada DIa jualah kita kembali

    ReplyDelete
  12. si mangsa bekerja di wisma yg sama saya bekerja...baru tahu...al-fatihah
    untuk arwah

    MUSH

    ReplyDelete
  13. huhuuh kite lemah smgt x leh nak tgk kejadian cam nih.. huhuhu al-fatihah bt arwah..

    ReplyDelete
  14. Harap pihak pembandaran bagi pampasan atas kecuaian mereka tak buang pokok mati...baru la nie sibok..apapun jua itu semua kehendak takdir..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...