Lazada Malaysia

August 23, 2010

Tentang Nadia

ntah mcm mane hari ni mood aku nk citer tntg diri aku..
mcm time skola dulu2..kat universiti pon cikgu cikgi still tny ok =)

name pnuh saya Nur Nadia Farahida bt Mohd Sabri.. member2 panggil saya nadia, ade yg panggil yaya, mama papa and adik2 saya panggil saya kakak and sepupu sepapat kaum kerabat panggil saya kak yong..**gelaran utk cucu sulong and cicit sulong..
saya kuar dari perut mama saya 23 MaY 1989 kat hospital besut, terengganu..
saya anak first dari 4 org adik beradik..and beza umo sy dgn adik2 sy yang lain adalah 6 tahun setiap seorng..

tentang status saya, saya masih muda, aktif, bertenaga, tapi saya sudah berkahwin dgn seorg lelaki hensem bernama afiq..baru je kawin..=) dier lagi tua dari sy ye..
skrg masa utk bercerita sapa saya, nnti lain kali sy bercerita tntg CINTA saya ni plak ye...
tntg pelajaran, saya bersekolah rendah di Sekolah Kebangsaan Tengku Mahmud 2 di Besut Terengganu.. Untuk tingkatan 1 hingga tingkatan 3, sy belajar di Maktab Rendah Sains Mara Kuala Lipis.. untuk tingkat 4 dan 5, saya belajar di Maktab Rendah Sains Mara Pengkalan Chepa dan saya mempunyai Diploma in Hotel Management dari UITM Dungun Terengganu..
dan sekarang, sudah mempunyai sijil nikah yg diiktraf wlaupun masih blom puas main masak2.. =)

tntg kesukaan sy, saya sngt suke baca blog org lain.. sampai xupdate blog sndri semata2 kusyuk baca blog org lain..sy suke sesuatu yang kemas, bersih dan cuba utk mnjadikannye sesuatu yang sempurna walaupun tau sempurna itu mustahil but atleast, saya cuba.. sy boleh jadi saaaangat baik klu awak layan sy dgn baik dan sebaliknya..sy sukekan cabaran tapi dlm hati sy ttp ada taman..


saya paling xsuke sayur! please... sy xmakan sayur ok..jgn terkejut klu tgk peti ais rumah sy bahagian vege xde vege langsung sbb sy da dijodohkan dgn 1 spesis yg sama dgn saya.. syafiq pon xmakan sayur! =) dan saya xmakan meggi..sy plg xsuke manusia bermuka2...klu ko xsuke aku, cakap..jgn depan baik tp belakang, ya rabbi.. 

saya menjadi sapa saya bergantung pada keadaan..klu keadaan ganas, ganas la jd nyee..klu keadaan sopan, sopan la saya..klu keadaan ceria and happening, happening la sy...

ok da bnyk bercerita..yg penting, saya bangga dan bersyukur dengan siapa diri saya sekarang..




8 comments:

  1. sys..serius lah tua setahun dr bonad??da kahwin?/hubby keje ape seh..umo dy bape pulekk??btw selamat hari raya sys! ;p

    ReplyDelete
  2. hehe.. tergelak akak bg komen bonad ni..
    serius syg oii. xde main2 wakenabeb kat sni. =)
    yup, akak tua setahun je dari bonad. and btw name akak pon nadia. mcm si bonad syg. =)
    dan da kawin kepada seorg suami yg tua 2 tahun dari sy. maknanya, dier umo 23 la. dan, keje sebagai pelukis pelan kat kl ni same2 dgn akak. cume ktorg lain2 bidang. ok bonad? bonad blom dgr kisah citer kitorg lagi. mgkin boleh bt novel. huhuhu

    ReplyDelete
  3. nice to meet you here nadia!! cool babeh!! salam kenal dari izee!! bru jerr berjinak2 d dinuia blogging ni sbb?sbb stress ngan kehidupan yg izee alami skang..bery2 nice blog and story!! :)

    ReplyDelete
  4. wah...mmg keturunan jodoh awl ni...hehe...cptla cik pn nadia...cite kisah cinta korang berdua lak..akak excited nak mmbca ;)

    ReplyDelete
  5. akak fiz.. wah! terharunye sy bile akak ckp excited nk tau cerita tntg kisah cinta ktorg..
    tp akak kena bersedia, mgkin mkn masa 8 hari 8 mlm br abs baca.. huhuhu

    ReplyDelete
  6. dak pandai nih! hehe...nanti akak pakai topeng sayurg usik nadia..haha..eiii antu sayur datang...ngeh ngeh

    ReplyDelete
  7. kite geng....tak suka sayur....euwww

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...