January 21, 2011

perkahwinan ayu raudhah & zaquan adha.

xsilap aku, hari nie la ayu and zaquan akan kawin kan? 21 Jan 2011. tapi tak tahu la pulak pukol berapa. 


dan ni adalah kad kawin mereka ye.
bestnyeeeee sape dapat kawin dengan ayu raudhah! comel, cun, dan mantap mcm kakak dier okeh! ;) adik aku siap ckp, mcm barbie dolll la kakkkkk....

ha yo laaaa... kakak dulu sebelom kawin pong mcm barbie doll jugak kan dik?... skrg je lepas kawin terus jadi macam mak dodol! huuuu~   =)

3 comments:

  1. huhuu..mcm mak dodol, sabar je la..tapi ayu raudah mmg ayu dan mantap...moga Zaquan pandai jaga umah tangga nye dgn cemerlang, insyAllah, selamat menjadi pengantin baru ye ayu n zaquan...

    ReplyDelete
  2. tak saba nak tengok majlis resepsi dia :)

    ReplyDelete
  3. smoga kekal bahagia
    tnpa sbarang kontroversi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...