January 24, 2011

silap budak atau silap zaman terlalu canggih?

selamat pagi semua! mulai hari ni, dah tak de dah entry auto publish bagai sebab me dah boleh beronline di office, yey! ;) jadi, topik pertama kita untuk pagi ni adalah, 
meh tengok picture ni dulu okeh!


huuuuu~ 
how to spell DUCK kids? F.U.C.K teacher! ;)
kelakar betoll... selalu sangat duk dengar remaja zaman sekarang duk sebut benda alah ni, terus nak eja duck pon tersasul-sasul.

sama macam me baca kat facebook semalam, 

when asked a kid,
W.T.F is stand for what?

the kid answer,
Welcome To Facebook. ;)

5 comments:

  1. hahaha... bagus juga WTF jadik wlcome to fb :)

    ReplyDelete
  2. heee tak leh bayangkan cm mana imaginasi budak2 zaman skrg...ni suma pengaruh tak baik dri org2 lebih tua

    ReplyDelete
  3. wah haruss weols guna WTF tu ahakss

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Kalau Shag, dah denda dah budak tu :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...