January 27, 2011

photoshooooot!

photoshoooooooot yang x berapa nak megah macam blogger-blogger dan photographer yang lain.  huuuuu~




sayang, saya akui awak adalah sangat hensem di mata saya! ;)
*sila geliiii skrg. ;)~


dtg dah sengal dierrrr..... =)



dan, ini lah photographer x berbayar saya! ;) ada sapa2 terasa nak buat sesi photografi jgk? meh bagitau i yee.. kita deal murah-murah jee.. ;)

6 comments:

  1. so sweet :)

    kak nadia mana menghilang ?
    dah jarang update sekarang ni ?
    busy eh ? hehehe

    ReplyDelete
  2. jaga jaga takot nanti jtuh ke dalam tasik tu ahakss

    sungguh sepadan uols berdua ngeee

    ReplyDelete
  3. sweet la tu...
    ayu buat photoshoot sendiri je..
    amik gambar anak2..buat koleksi sendiri..sgt suka!!

    ReplyDelete
  4. muhammad nor fazliJanuary 9, 2012 at 4:04 PM

    Leh jadi Photographer masa kawen nanti tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...