January 25, 2011

fasha sanda putus cinta lagii...


lagi.. lagi.. dan lagi...
xabis-abis kan kes couple clash couple clash fasha sanda ni. aku rasa dari time aku sekolah dulu lagi la kot. baru je nak reda, meletup balikkk..
aku cuba untuk tak nak kutuk tapi terkutuk jugak dalam hati. ;)

aku pelik jugak sebenarnya sebab nak kata xde pakej, dah cukup lengkap. cantek tu memang xleh lawan la. tapi biasa la.. manusia memang xleh lari dari buat silap..

ok dah, xnak mengutuk dah. ;) 
ingatkan pada diri sendiri and korang semua jugak,
'what goes around comes around'


peace no war! huuuuu~








2 comments:

  1. ermm dah agak dah akan putus punya hahaha...sape yang bersalah?? hanya mereka berdua yang tau huhu

    ReplyDelete
  2. huhu, bsimpati..
    smoga dpat jdoh yg ssuai nnt..

    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...