February 14, 2012

teh o panas dalam baldi!

sebaldi teh o panas! (x_________x)

yes memang panas. panas hati. ;p apekebendanya teh o panas gaya dalam baldi. ni air paip dekat rumah aku kaler gini la. seriusss. geli kan air karat karat macam ni buat mandi, gosok gigi. hadoiiiyai. bahaya betul untuk kesihatan. check punya check punya check, tang mana la air karat ni datang. rupa-rupanya, nah amekkkawwww.


eeeeeeewwwwww! *gediknya!* see. nampak sangat dah berapa bulan mungkin dah bertahun xpernah tukar penapis ayor. nak buat macam mana, kitorang pon baru sebulan tinggal sini. hitam legam betul kan. 


yang pasti, selama 1 bulan tinggal sini, hari hari la kitorang mandi dengan teh o panas. patut la syokk semacam. T_________T 

alhamdulillah sebulan je. xsanggup lagi dah. terusssss tukar penapis air baru. 

yang putih xberapa bersih sebelah kiri ni kitorang punya. yang masih hitam legam sebelah kanan tu orang sebelah rumah punya. air sini memang jenis berkarat rasanya. nak xnak memang dua minggu sekali kena tukar. hazab betul air sini. 

dan akhirnya, gunalah tanpa was-was. :D dah putih bersihh! hoyeehhhh.




6 comments:

  1. Tak pakai filter ke kat umah??Kalau pakai filter air , selamat sikit....

    ReplyDelete
  2. kemain mcm teh o ye...buatnye kulit sensitif..abes..huhu

    ReplyDelete
  3. Putih bersih pun masih tak pasti lagi... kena guna filter di tapisan terakhir... cuba check kat blog nie... http://care4healthy-life.blogspot.com/2008/10/test.html

    ReplyDelete
  4. eiii...betul2 ingat tu teh o...kot nak buat knduri...hahaha..sbb warna mmg mcm teh o la...

    ReplyDelete
  5. air bersih, bilik air cantik.. best2.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...