Lazada Malaysia

June 09, 2013

Innershine Camu Camu Launch


48hours sponsored post
Entry baru scroll bawahhhhh :)


Minggu lepas Nuffnang ada call untuk Invitation to the media launch of Innershine Camu Camu Launch dekat Grand Millenium Hotel Kuala Lumpur pada 4 Jun 2013. Heyyy memang tak la aku nak tolak kannnnn. :p Thank you soooo much Nuffnangggg. ;) Masa dorang contact ni, dorang dah siap-siap bagitau suruh datang office Nuffnang untuk collect special invitation. Sekali masa datang amek, fuyoooooooo. Curlasssss sangattt ni! siap dapat mask, sarung tangan dan clip rama-ramaaaa. 


Dan tema Gala Dinner malam tu adalah Masquerade with elements of purple. Jadi pada 4hb tu, gigihhhh la aku pukul 2.30 petang dah gerak sebab takut jemm kannn nak menempuh ke Grand Millenium Hotel yang betul-betul tengah Bandar sebelah pavilion yang maha sesak itueew padahal event start pukul 4.30petang. hewhewheww. T___T sampai-sampai je makkk aiiii, ramainyaaaa orang-orang cantikkk. (-____-') Dengan blogger-blogger lainnya, dengan pihak medianya, dengan VVIPnya, semuaaa ohsemm. sebab majlis ni kan first time dorang nak melancarkan product innershine baru dan model innershine yang baruuu. Harusss la semua nampak sempurna.


Stage pon cantik kannn. Mula-mula emcee membuka tirai dengan menayangkan video kelebihan dan khasiat Formulasi baru dari BRAND’S®InnerShine iaitu Innershine Camu Camu. Masa ni baru tau, ooo rupanya innershine keluarkan formulasi baru. Nama produk baru yang baruuu di lancarkan ni nama dia InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu. :)


Lepas tu diikuti dengan persembangan dari Altimet dan Adeep. 


Heyy tahu tak lagu Chantek dari Altimet dan Adeep tu sangattt la sesuai dengan event ni. sungguh. Besttt gile kott lagu tu. Lirik dia sempoi je tapi makan dalam babe :p kita  cantik ke tak cantik ke tu belakang cite janji dengar jewww lagu tu buat kita rasa kita pon dah cukup cantik dahhh! mihmihmih :) Dan part paaaling semuaa orang tunggu. Pengumuman sapekah ambassador innershine paaling latest dan dah tentuu tentuuu mesti yang paaaling cantikkk kannn. 



Dan kenalkannnnnnnnn, The new ambassador of BRAND’S®InnerShine adalahhhhhhhh,


Izara Aishahhhh! :)) amagaddddddddddddddddddd, kaw tauuu takkk dia ni cantikk gile punya cantik. T___T ingatkan dalam tv je cantik. Heyyyy kalau dalam tv tu dah cantik habis, dia punya live heyy cantiknyaaaa nasib baik aku perempuan. Muahahaha. Dan kenalkan, sebelah kiri Izara adalah Mr Koh Joo Siang, Vice President & General Manager Cerebos Malaysia dan sebelah kanan Izara adalah Ms Carmen Liew, Marketing Manager Cerebos Malaysia.


Tak puasss tengokkkk, nak letak gambar Izara lagiiiii :) cantik sangattttttt T_____T 


Lepas semuaa selesai amek gambar, dorang ada tayangan video preview dari TVC tentang izara. Oooooo, patutlaaaa kulit dia cantik flawless gile berseri-seri jangan cakappppp! dia minum BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu rupanyaaaa. Dan dannn time tu jugak aku minum sebab nak kulit cantik macam izara punya pasallll. Kehkehkeh :P


Innershine Pati Prun dengan Camu Camu sangattt bermanfaat untuk tubuh, kecantikan dan keserian dari dalam. Innershine Pati Prun dengan Camu Camu memberikan kita lebih keyakinan untuk menyerlahkan seri kecantikan dari dalam yang menawannn! Dan ini merupakan formulasi baru dari BRAND’S® InnerShine yang mana rasa dia lebih sedap dari Prun Plus sebab Innershine Pati Prun dengan Camu Camu ni rasa dia lebih sweet and smooth. Sedapppp :) 


Dan ni la rupa meja kitorang. Curlassss. Tema dorang lebih kepada purple dan rama-rama sebab rama-rama kan lambang keanggunan seorang wanita :) sambil-sambil makan ada persembahan latin dari penari professional. Heyy kaw mampu buat goyang gerudi? Kalahhh bobo sayang apa khabar dengan mu tu. Kuikuikui :p Ni memang lentok gerudi habisss. Kagum sekejap sebab nak balik practice dekat rumah depan laki aku. Muahahaha. :p




  Dan ohhh ye sebelum terlupa, setiap tetamu yang hadir ke Gala Dinner InnerShine Prune Essence plus Camu Camu dapat door gift yang paaaaaaling ohsemm.

 
3 botol BRAND’S ® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu dan seutas rantai rama-rama ekslusif yang sangatttttt la menawan. Setiap tetamuuu babe. Cool kan?


Dan kenalkannnn, ni semuaaaa blogger-blogger yang hadir. Dari kiri onie, hazanis, hanisss, asyikizas. depan aku yuyu zulaikha, sebelah yuyu anis sempoi, sebelah anis yanayassin, sebelah yana shafiqah, sebelah shafiqah opss sorry kak tak tau nama. Paling kanan berdiri sizzling suzzai.
Bawah paling kiri miracikcit, pakai coat hitam kiflimally, babe i amek gambar bloggers ni dari blog you, halal ehhhh ;)) sebelah kifli byrawlins, lepas tu tak tahu nama sorryyyy dan paling kanan aleya. Takde dalam gambar yang aku kenal cikepal, beautifulnara dengan shea rasul.


Dan kenalkannnn, ni kawan baru sayaaa :P anisss, semua gambar cantik-cantik yang ada watermark anis tu kak nadia copy dari blog anis. Halalll ehhh ;))




This sponsored post Innershine Camu Camu Launch brought to you by nadiafarahida.com. :))

25 comments:

  1. wahhh pasni leh shantek2 mcm izzara hehehe..cantiknyer rantai tu ;)

    ReplyDelete
  2. rugi aku tak curi innershine dekat rumah ko hari tu kalau tak aku yg paling berseri nanti muahahahahaha....

    ReplyDelete
  3. arghhh stresss!!! nape nory minum Innershine tak jadik cantik macam Izara pon...huhuhuhu...oooo mybe sbb nory minum brand lama kot, oke lepas ni nak try formulasi baru Innershine Camu Camu plak...Sedap tak rasa dia yaya??

    ReplyDelete
  4. oooo...awak dah ade kawan baruuu, ingat kat saya lagi tak???sob sob sob...

    ReplyDelete
  5. nadia ponn cantikk jugakkkkk...

    ReplyDelete
  6. Wah utgla nadia dpt special invitation

    ReplyDelete
  7. Kita penah bermesej2 kan sebelum nie..
    Hahhahaha

    ReplyDelete
  8. semua blogger yg famous2 tu...termasuk nadia :)

    ReplyDelete
  9. haaaaa,kemain dia mensi sesatu nama,hikkkk...bestkan kak dinnernya,rasa taknak balikkkk,wakaka

    ReplyDelete
  10. mekap izara simple tp cantek sgt. jiran i yg dulunya muka penuh jerawat since makan innershine jd bersih muka dia. tp amek masa lah. berbotol-botol. i skrg pon rse nak try innershine ni. :)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum yaya.. wahhh makin mantop lah yaya pasni. hehehe. yaya, comel comel :)

    ReplyDelete
  12. Sis.. sudah kawen ke? saya ingat muda remaja mcm sy.. ke sis kawen muda

    ReplyDelete
  13. salam..bestnye nadia..cmne nk dpt invitation cmni gak ye..hihihi..

    ReplyDelete
  14. nadia..ni nk puji sikit..tp jgn lar tk tido mlm pulak..nadia punya muka..bentuk muka..ada iras izara..if dia pakai tudung ada iras2 kot..hamboooiiii kembang2 lar tuu..heheheh..ikhlas ni..ehehhe

    ReplyDelete
  15. Ramai juga blogger dah update event ni.. Seronok dapat jumpa ramai blogger >_<

    ReplyDelete
  16. yang nice meeting u dear alohhhh xd gambo brsama btw kt xsmpt bkenalan lebeh kn ;( iAllah jmp lg in d future ok !!! ';)

    ReplyDelete
  17. Wow..seronoknya nadia. .u look purple dear...

    ReplyDelete
  18. ena memang minum inner shine ni.... penggemar setia.. wahh syoknyaa akk dapat g event2 macm ni

    ReplyDelete
  19. yeah! blh kenal dgn kak nad. :)

    ReplyDelete
  20. wah kerlas kau maria..eh nadia...bestnya..izara pon cantik...:)

    ReplyDelete
  21. boleh jadi cantik mcm izara tak minum tu?
    ekekeke

    ReplyDelete
  22. BERAPA HARGA INNERSHINE NI ERK..NAD PUN NAK CUBA JUGK

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...