Lazada Malaysia

December 21, 2017

Showroom Intech Kitchen Sdn Bhd


haiii semuaaa. ;) kalau korang follow blog nadia dari dulu, mesti korang familiar dengan nama company Intech Kitchen Sdn Bhd ni sebabbb, boleh dikatakan majoriti kabinet dekat rumah nadia ni adalah hasil air tangan merekaaaa. Kitchen kabinet dengan dorang, rak kasut dengan dorang, tv kabinet dengan dorang, kabinet office dengan dorang. Haaa nampak takkk betapa setianyaa seketul nadiafarahida dengan intech kitchen nii kikikii. ;)

hellooo, sebenarnya takde la sesetia mana sebab aku still survey, tanya dan bandingkan harga dengan tempat lain jugak :p tapiiiiiii, haa ada tapi diaa. Walauuuu tempat lain lebih murahh, stillll tak boleh lawan tahap kualiti keluaran intech kitchen nii. Seriusss.


Benda yang melibatkan kabinet kayu kayan ni dia ibarat pelaburan sekali rentung dalam masa berpuluh tahun dan mungkin untuk selama-lamanyaa haaa kaw pakailahh kabinet ituewww. Dia takde ehhh bulan depan tukar baru laa. Ehhh bulan lagi satu nak tukar table top lain laaa haa takde. Melainkannn keje kaw adalah cop duit hari-hari jadi suka hati kaw la nak buat tukar tiap minggu sekalipun kikikii. Dalam kes aku, since duit aku yang tak berapa nak ramai ni, jadi alang-alang buat, biar kualiti dia betul-betul puas hati, tahan lamaaa, dan berbaloi dengan nilai setiap sen yang kita keluar. Ehh jangan tak tauuu, sepupu aku buat kithen kabinet yang dekat pameran mall ape ntah lupa nama, elokk cantikkk terletak semuaaanyaa. Lepas 5 bulan, permukaan kabinet dia terkopak. Macam alah pada air gituu. Bila tanya company yang dia buat, dorang taknak ganti baru. Sebabbbbbbb? Pakej murahhhhh katanyaaa dan sebarang kerosakan selepas 3 bulan, mereka tidak bertanggungjawabbbb. hellooooo, pakej murahhhh apeeee nyee wakk kalau bayar rm8000 dikatanya murahhhhhh, ya ampunnnn. Siannnn sepupu kita wakk. Tapiiii nak buat macam manaaaa, duluuuuu kita cakap dia taknak dengar muehehehe.


Kalauuuuu intech kitchen jangan kata 3 bulan, bertahun-tahunnn wey dorang stilllllll menjagaaaaa customer merekaaaa. Kalau ada pape rosak contohnyaaa dorang still akan datang baiki secara percumaaaa tapiiii ikhlas aku bagitau korang, sepanjang 5 tahunnnn hasil keje tangan dorang dekat rumah aku, stilllll belum pernah berlakuu sebarang kerosakannn walauuu seinci. Percayalahh. Sebab tuuu aku banyak kaliii hire dorang untuk buat papeee sebab kualiti dorang memang tip top.


Kebetulan haritu aku freee, aku singgahlaa showroom Intech Kitchen ni lagi sekaliiiiiiii. Ya ampunnnnnnnn, gigil-gigil kaki kita wakkk. kenapalahh poket kita tak tebal. Kalau poket kita tebal, kita terus tempah macam-macam kabinet build in yang baruuuuuu (x_x)



balik dari showroom dorang siang malam aku berzikir dekat telinga syafiq, bangg. saya dah tahu dahhh kalau kita beli landed house nanti, kitchen kabinet kita macam mana. saya dah tahu dahh kalau kita beli landed house nanti, walk in wardrobe kita macam mana. saya dah tahu dahh kalau kita beli landed house nanti, bilik bunga dan anggun macam manaaaa. hoiiiiiiiiiii nampak takkkk aku punya angan-angan gah-gah ajewww tapi jangan tak tauuu, jangan kata landed house, tanah sekangkang kera pun mak belum ada nakkk. T__T kikikikii. tapiiii takpeeeee, beranganlahhh sebab berangan tu percuma jewww. :P kohkohkoh.


nanti nak kira duit syiling dulu lahhhhh. agak-agak cukup, mak nak terus beli tanahh nak buat rumah. rumah ape? rumah mainan untuk bunga dan anggun. kohkohkoh. :p tapi aku serius niiii, aku ada satu angan-angan besar yang masih belum tercapai tapiiiiii taknak cite sini duluuu. berangan yang indah tu kena sorang-sorang duluu, kang orang tauuuu mauuu digelakkan ajeee. (-__-') baikkk, kesimpulannyaaaa dekat sini aku nak bagitau, to those yang sedang mencari interior designer bab-bab kabinet ni, yes Intech Kitchen Sdn Bhd boleh bantuuu. Korang boleh😍bolcall Jess untuk Free Consultation dan nanti pihak Intech Kitchen datang kerumah kita untuk ukur dan bentang bajet harga segalaaa atau korang boleh pegi sendiri ke showroom mereka di Semenyih. Dorang memang cover seluruh malaysia. bestkannnnn. ;)

Thank you so muchhhhh Jess, Jeff dan semuaaa team Intech Kitchen Sdn Bhd yang bertahun-tahunn sudi bekerjasama dengan nadia. Sebarang pertanyaan korang boleh terus contact Jess di 012-6670706 atau datang terus ke showroom mereka di,
.



Alamat Showroom : 
Intech Kitchen Sdn Bhd, 47, Jalan Mega 1A, Taman Industri Mega, 43500 Semenyih
Business Hour : 10am-6pm
Contact Person : Jessica 012-667 0706 
Jeff 0126252528
Email : jessica@intechkitchen.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...