Lazada Malaysia

March 11, 2015

Gathering Blogger di Laser Warzone Wangsa Walk, jommm! :)

sepanjang aku hidup sejak dah tua bangka ni :p, dalam banyak-banyak game yang aku pernah main, jujur aku bagitau korang. game lasertag adalah satu-satunya game yang bapakkkkkkk best gile! dia punya best sampai tahap teringat-ingatt tolongglahhh pahamm. kan best kalau setiap minggu boleh mainnn. (-___-') 







masa mula-mula dengar pasal lasertag dulu pun macammm ehh permainan apee lasertag ni. macam bosannnnn jeee. :p percayalah aku cakap, aku beraniii potong kuku. :p konpemmmm sekali korang main, korang akan ketagih macam aku. kikiki :p lasertag ni macam sebuah perlawanan lawan perang-perang. tapi hanyaaaa menggunakan pistol laser. kita akan dibahagikan kepada dua kumpulan. contohnya kumpulan A dan kumpulan B. so nanti kedua dua kumpulan ni akan dilepaskan ke sebuah dewan arena yang macam dalam gambar dekat atas ni dalam keadaan gelap gelita. cuma lampu penanda dan lampu pada jaket badan kita je yang akan menyala. 

sebelum start, masing-masing kemainn buat kubu susun strategi segala. :p kikiki. kumpulan A kena tembak kumpulan B, kumpulan B kena tembak kumpulan A. haa lawan-lawan untuk mengumpulkan mata paling tinggi. dalam keadaan gelap gelita ni, kita boleh cam ahli kumpulan kita berdasarkan warna lampu pada jaket badan dorang je. contohnya jaket lampu kumpulan A warna merah, jaket lampu kumpulan B warna biru. jadi kita kena main nyorok-nyorok la supaya kumpulan lawan kita tak nampak kita semasa kita cubaa menembak kumpulan lawan kita. haaaa nampak takk. best gileeee! sambil taip ni pun aku dah teruja tahap ke tujuh kaw pahamm takkkk. :p



masa aku mula-mula main dulu, mak aiii. berdebarnyaaaaa bila ada orang kejar-kejar ni. :p kita kena lariiii menyorok dekat celah-celah kubu supaya pihak lawan tak tembak jaket kita. sekali dorang tembak, pistol laser kita akan mati lima saat. dalam masa lima saat terus berdebar balikkkk nak lariii lagiii niii takut kena tembak. kahkahkahkah. ;)



haaa aku kalau bercerita, sampai esok belum tentu habissss. :p bestttnyaaaa bestnyaaa. ni gambar kitorang main lasertag tahun 2013 dengan red mummy. gileee lamaa dahhh. hewhewheww ;) dalam malaysia ni kalau tak salah aku hanya ada dua laser warzone. satu dekat E@Curve Damansara, satu lagi dekat IOI Mall Puchong. untuk makluman korang, laser warzone yang dekat IOI Mall Puchong dah berpindah ke Wangsa Walk Shopping Centre bermula 18 Januari haritu. 



selalunya untuk harga satu game battle korang boleh refer gambar dekat atas ni tapiiiiiiiiiiiiii hari ini aku dengan berbesar hatiiiii nak ajak korang semuaaaa sama-sama main lasertag dengan aku dekat Wangsa Walk secara percumaaaa! korang nakkkkkkkkk? ;)) jommmm. sepenuhnyaaa di tajaa oleh pihak Laser Warzone. hari Sabtu, 11 April 2015. masa nanti aku inform balik. boleh bawak pasangan yee :) cumaaaa ada satu syarat ;) pastikan korang adalah seorang blogger. tu jeee ;) hihihi. 

oleh disebabkan tempat adalah terhad, maaf tauu aku tak dapat bawak semua orang. T__T mungkin dalam 20-40 orang bergantung pada budi bicara pihak Laser Warzone. :) pada yang berminat, korang boleh tinggalkan komen dekat bawah entry ni bersama email dan link blog korang dengan ucapan, saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk keranaaaaaaaaa _________________ :)) hihiii. nanti aku akan contact korang balik pada mana-mana yang terpilih ye :) tak zabarnyaaaaaaaaaaaaaaa ;)) jumpa nantiiii wiiiiiiiiiiii ;)


19 comments:

  1. saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk keranaaaaaaaaa saya dengan nadia dah kawan lebih 10 tahun, belajar sama-sama, buat jahat sama-sama. So lasertag kena sama-sama. Hahaha. Oh nak bawak husband sekali boleh. Hahahahaha #muahciked

    email : sayaiday@gmail.com
    blog : sayaiday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. waaaaahhhhhh...bestnyaaaa...yaya, ingat dulu2 kita sama2 main...beriya pikir strategi bagai, last2 kelaut semuanya...insyaAllah, takde ape2..macam nak join... :)

    ReplyDelete
  3. macam nak..tapi malu2 kucing, sbb sy blogger suam-suam kuku...lagi suam dr kuku..hiihihhi...

    ReplyDelete
  4. waa... tak pernah main lagi ni...

    ReplyDelete
  5. Saya nak Nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Lazer Warzone Wangsa Walk kerana teringin nak tembak jaket Nadia hehe.. selain nak test power setelah bergelar mama beranak 2 ni hehe... yang pasti nak bertemu mesra dengan blogger yang lain.

    Pilihlah saya ♥

    Email : aiinbaharom86@gmail.com
    Blog : http://mamadarwiish.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk keranaaaaaaaaa dah lama teringin gila nak main laser tag ni. Cumanya takde team !!!!!!! Stress gila... bila tgk orang main kita pun rasa nak sebab mcm besttttttt. Teringin nak rasa feel macam kak ya raso tuuuu!!! Owos laa... teringin tok tahu nok oyak gano doh ni....

    ReplyDelete
  7. Saya nak Nadia pilih saya kerana perjuangan Purplelicious masih belum selesai..jgn dia buat buat tak igt pertarungan sengit group underdog purplelicioud..apa tak dibuat dek batalion perang dgn bala tentera majoriti ada perempuan..

    ReplyDelete
  8. saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk kerana..
    1) dah lama nak main tembak2 sebab masa kecik dlu asal nak main je mula la mak jeling2 ckp main pistol mcm budak lelaki la..kasar la
    2) disebabkan mende ni peluru laser je so kalau kena tembak idok le terkejut sakit mcm kna tembak ngan peluru senapang ceri tu
    3) nak merelease tension dihujung minggu sambil berexercise berlari larian menyorok dari ditembak laser..
    4) sejak jadik mak2 ni dah lamaaaaaaa tak merasa jadik kanak2..haha

    ReplyDelete
  9. Huhuhuiiii.. Seronok ni dapat main tembak2 ni.. Nak2 ... jom siapa nak tag team dgn saya??? hahahha

    Email : hai@halimbrothers.com
    Blog : www.halimbrothers.com

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum yaya, wahh bestnya. tak dapat nak join. ingatkan bulan ni. bulan depan rupanya. hehehheee have fun semua orang ~~~

    ReplyDelete
  11. Saya nak Nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Lazer Warzone Wangsa Walk kerana saya ingin bersuai-kenal para bloggers terutama Nadia dan juga tertentunya saya sangat teringin main Laser Warzone ni...



    Email : shamiera_osment@yahoo.com
    Blog : www.shamieraosment.com

    ReplyDelete
  12. Saya nak Nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Lazer Warzone Wangsa Walk kerana nanti ada entry power nak up kat blog <-- boleh caras yaya. Selain itu, saya juga ingin memegang seketul pistol untuk tembak orang. Selama ini saya je kena tembak. Kohkohkoh.

    Email : ieza26_ashaari@ yahoo.com
    URL Blog : www.iezaashaari.com

    ReplyDelete
  13. saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk keranaaaaaaaaa saye nak rase macam mane berdebarnye main bende alah perang2 ni..

    weh.. mase type ni pon berdebar.. hahaha..

    email: conterashop@gmail.com
    blogspot: http://zairidanfifi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. wahhh bestnyaa!! tak tau pun kat wangsa walk ada game best macamni padahal rumah dekat jer. hehe. Nak join tapi 11 april ada event lain.

    Salam kenal cikpuan nadia. Saya ekin dari Ampang. jemput datang blog saya juga ye. Saya follow sini tq :)

    ReplyDelete
  15. saya nak nadia pilih saya untuk bermain lasertag di Laser Warzone Wangsa Walk keranaaaaaaaaa birthday saya bulan April so saya nak main ni sebagai birthday present! 4 April, in case you curious. Hahaha saya juga peminat tegar Divergent trilogy, teringin nak tau macam mana rasanya bila jadi Dauntless. Mesti cool.

    E-mail: nsaadahl92@gmail.com
    Blog: theathleticeconomistjournal.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Assalam nadia,
    sob3
    jauh bebenor
    sob3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...