Lazada Malaysia

March 12, 2015

kain pasang murah direct dari Bandung

oleh disebabkan tahun ni raya kita jatuh bulan 7 nanti kann, jadi hari ni marilah kita merambang mataaaaaa bersama-samaaaa kikiki ;) aku dalam proses mengorder kain pasang bandung direct dari sana lagi untuk shipping kali kedua sebab shipping pertama haritu semuaaaaaaaa dah sold out sampai yang aku punya sekali orang amekkk T__T sadiss. tapi takpe, mak suka nakkk. ;)) boleh mak order yang baruuu. mueheheh. ;) 

aku bajet kain-kain ni akan sampai mesia pertengahan atau penghujung bulan April. jadi sempatttt la terus hantar ke tukang jahit untuk pakai raya nantiii wii. ;)) kalau korang nak selit order sekali, mehh laa. sepasang RM80 jeee. postage semuaa dah ditanggung. korang boleh pilih dari semuaaaa pattern yang ada dekat bawah ni dengan harga RM80 sepasang. :)

untuk meyakinkan aku yang korang betul-betul nak, aku hanya perlukan deposit RM50 je dulu tanda jadi untuk sepasang kain. once kain dah sampai pada tangan aku, baruuu korang bayar balance lagi RM30 tu. settle payment terusss aku pos pada korang on the dot. okehh? ;) yang betul-betul confirm je tauu sila contact aku. boleh sms atau whatsapp nadia dekat nombor ni 019-7564019. tarikh akhir korang kena bayar deposit pada aku adalah 26.3.2015 sebab esoknya 27hb tu aku akan terus submit order pada tokey kain bandung ni. kang lagi lambat submit, lagi lambat kain kita sampaiii nakkkk. T__T haaa marii pilihhh sama-sama dengan aku. ;) nanti korang whatsapp aku kod kain ape yang korang nak atau print screen je yang mana korang nak kemudian whatsapp aku. oraittt? ;))

SP



SC




SB


BR




rambang mata kannn? ;)) akuuu punnnn (-___-')

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...