February 09, 2011

dasar x sayang anak!


dasar amma appak tak sayang anak betul! cer tukar, ape kata appak duk dalam troli, annakk tolak apak sambil letak barang macam ni, boleh?


14 comments:

  1. gila ke apa!!!! ambik laa troli barang ngok!!!!!

    ReplyDelete
  2. yelah...mmg tak sayang anak...cian kat baby tu..

    ReplyDelete
  3. xpe ..
    time appak dia..
    suh anak dia letak DURIAN..
    hahahah, ape pnya bapak la..

    ReplyDelete
  4. 1 person Like wan zulqhairi's comment. hgahaa

    ReplyDelete
  5. sampai hati dia buat anak dia cmtuh. ish. tuh troli anak, bukan torli barang. adoyaiii.

    ReplyDelete
  6. aduler... nmpk macam kotak susu tu.. berat kut.. ish...

    ReplyDelete
  7. apa la punya malas tu trolley punya besar, dia letak kat sroller anak jugak...tak pikir betul la..

    ReplyDelete
  8. ahahahha... mana tau.. anak dia yg over... nak soh bapak dia letak brg camtu.. anak dia yg pilih sume brg tuh... eheeee.....

    ReplyDelete
  9. isshh bodoh punye bapak! ambiklah troli supermarket tu, sengal tol!

    ReplyDelete
  10. huhuhu jahat sungguh...tapi rasa comel pun ada..

    ReplyDelete
  11. mmg sengal betullah apak budak ni... kesian lah kat anak tu..

    ReplyDelete
  12. ape laaaa buat cenggitu . tak sayang anak sungguh ni !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...