Lazada Malaysia

May 08, 2014

dengan Whisper tiada kebocoran lagiiiii :)

48hours sponsored post
Entry baru scroll bawahhhhh :)



dari zaman aku belajar kecik-kecik duluuuuuuu lagii whisper antara pad yang palingggg best aku pernah pakai sebab dia punya selesa tak rasa pon macam tengah pakai pad. smoothhh je rasaaa. boleh? hihi ;) jadi, bila nuffnang call ajak join event beryoga bersama whisper, hoiii memang tak laaa aku nak tolak kennnnn. hewhew ;) thank youuu Nuffnang, thank you Whisper. :)) nanti ajak lagi yeee. ;) so gigihlaa sabtu lepas mak labu ni ke kelas yoga di mYoga Plaza Damas Sri Hartamas dengan perut selambak segala kaw mampu? ;p 


dan paaaaling kelakar, tak pernah di buat orang pergi yoga pakai dress segala. :P tapi momantaiiiii. bolehhhh jeee beryogaaa walaupun hakikatnya kurang selesa rasa nak bogel-bogel je time beryoga kuikuikui :p maklumla first timeee kannn join kelas yoga seumur hidup. :p tapi sebenarnya kitorang pakai dress sebab kena cover dua event dalam satu hari. jadi kitorang terus pakai baju yang boleh sekali harung jeeee dasar pemalassss nak tukar tukar baju. mihmihmih :p





ok mula-mula adalah sesi warming up tarik nafas duluuuu. oleh disebabkan aku adalah special case, dapat layanan istimewa kena rehattt je kerja, jadi kerja aku adalah amek gambar kuikuikui. so model kita hari ini adalah ida. hikhikhik. ;)






oii tak boleh jadiiiii niii, dalam berpuluh gambar beryoga sekeping pon takde muka aku. :p terus aku paksa ida snap konon-konon aku sedang beryoga padahallllll, 5 minit pon tak sampai. posing je lebihhh. :P kihkihkih.



so dekat kelas yoga ni, selain dari beryoga yang mampu melegakan tekanan terutamanya time kita period, kitorang turut didedahkan dan diajar dengan pemilihan pad Whisper yang betul-betul sesuai dengan kita contohnya sekarang kita boleh pilih samaada Whisper Ultra atau Cottony Clean yang paaling selesa dengan kita.

yang kaler hijau ni adalah Whisper Ultra yang mana kelebihan dia adalah dri weave dan duo-protect system. dri weave dan duo-protect system tu dia macammm menyerap terus tanpa darah tu perlu mengalir ketengah-tengah pad kesana kemari yang akan membuatkan kita tak selesa walaupun darah period kita dah dekat hujung-hujung pad. dan ini yang akan membuatkan kita sentiasa berasa kering dan selesa walaupunnnnnn kita tengah heavy flow punya period. tak perlu risau dahhhhh :)


dan yang kaler biru ni adalah Whisper Cottony Clean.


haaa yang Whisper Cottony Clean ni aku paaaaaaling suka. sebab utama dia adalah wangiiiii gileee! dari luar plastik pon dah boleh bau dia punya wangi, kalau pakai apetah lagi. :) haaa aku tauuuu napee dia buat bau wangi. ye la kadang-kadang time kita period terutama time heavy flow, oii dapat rasa kannnn ketidakselesaan takut orang terbau kurang enak kalau duduk sebelah kita keeee, kita jalan depan dia keee.. T____T ye la sebab kita tengah period dan yang keluar bukannya darah bersih. darah kotor pulak tu. (-__-') jadi, sekurang-kurangnya, bau wangiiii whisper cottony clean ni mampuuuu menutup bau-bau cela dan terus buat kita rasa confident dan segar nak berhadapan dengan orang walaupunnnn kita tengah period. jadi tak mustahil kalau lepas ni korang nampak aku sengaja lalu lalang nak tayang bau wangi whisper ni kahkahkahkah :p eh takk, lalu lalang depan laki jee. hahaha :p haaa dan percayalah, dia punya pad anyonyonyooo lembutnyaaaa. macam kapasss. selesa gileeee pakaii. bak kata ida, macam pakai bulu kucing jadikan pad. HAHAHA. seriusssss. no wonder la nama dia whisper cottony clean. ;) dan yang pastinyaa shape dia telah direka khusus dari sebarang kebocoran tak kesah darah tu bergerak ke depan keee ketepi tepi kiri kanan kee, ke belakang kee. bergerak la kaw sebab asal keluar je dia akan terus diserapppp maksimum don't woryyyy :) jadii jom la kita ramai-ramai bertukar kepada Whisper. lembuttttt, harummm, segar dan takde kebocoran lagi wiiii~ ;)




This sponsored post Whisper brought to you by nadiafarahida.com. :))

11 comments:

  1. X dpt join aritu..rugi2. .huhu

    ReplyDelete
  2. bak sikitt duit seketul dua bayar royaltii idaaa HHAHAHHHAA

    ReplyDelete
  3. Best yer aktiviti yoga anjuran nuffnang nih...weeeeeeee hebat lah dik nadia...sonok tgk korang berdua beryoga....whisper mmg soft...suka pakai

    ReplyDelete
  4. posing je la lebih ni...beryoga nye idok la ye...hehe

    ReplyDelete
  5. Untungnya Nad dpt try yoga kelas.. Lepas ni sambung lagi ke atau pun 1 time experience je... ; )

    ReplyDelete
  6. baru nampak gambar penuh mak buyung..
    tak lama dah kan yaya??
    tak sabar nak tengok baby..mesti kiut miut cam mak dier jugak..

    ReplyDelete
  7. bestnya beryoga..rileks jek...yup whisper mmg pilihan terbaik...dari sekolah dulu pun guna...

    ReplyDelete
  8. Hahaha..boleh pulak beryoga ngn dress..

    ReplyDelete
  9. selamat berkenalan. jemput ke blog saya pulak :)

    ReplyDelete
  10. cumelnya mak buyung buat yoga ni....terkangkang terkepak kang terkeluar anak tu oiiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...