June 01, 2017

Sedapnyaaaaaa buffet ramadhan Bangi Golf Resort 2017

salam ramadhan ke 6 semuaaaa :) harini aku nak kongsikan dengan korang satu-satunya tempat yang boleh dikatakan tiap-tiap tahun aku wajibbbbbb pegi bukak puasa dekat siniii. dari sebelum ada anak sampaiii laa dah berketul-ketul anak akuu dorang tetap sudi menjemputtt. :) thank you so muchhh Bangi Golf Resort. :) 


walaupun tahun berganti tahun tapiiii percayalah, makanan dorang tetapppp lazat dan sedap yakmattt seperti tahun-tahun sudah dan rasanyaaaa tahun ni bertambah-tambah lazattt sebab dorang siap sediakan buffet durian amagaddddd. mak sukaaaa sangattttt. :)

dorang punya setiap kali buffet ramadhan ya ampunnnnnn, ko tengok makanan je pun ko dah rasa kenyang sebab banyaknyaaaaa makanan depan mata sampai konpemmm kita tak tauu nak makan yang mana satu dulu. (-__-') 










sedapnyaaaaaaa. macam-macam adaaaa. nnnasi sedap,🍗lauk-pauk sedap,🐐kambing bakar sedap, dessert sedap, heyyy senang cakap semuaaaa sedappp. jemput semuaaa datang berbuka dekat sini ye. RM58 untuk dewasa, RM28 untuk kanak-kanak. haaa makanlahh sepuas-puasnyaa. berbaloi-baloiii. tapii better korang booking dulu tauu sebelum datang sebab dorang ni tiap tahun asyik penuh memanjanggg. 


dan pastikan nanti korang amek gambar dengan chef ni tauuu sebabbb dialah yang paaaaling femes dekat sini. ala-ala duta bangi golf resort gituewwww dan ko jangan tak tauu, pat batu dah boleh dengar suara beliau yang nyaring ituewww hahahaha. jangan marahh cheffff, kambing golek satu. ehhh. hahahahah. 


baik koranggg, jangan lupa datang sini tauuu. selamat berpuasa dan selamat menjamu mata semuaaaa. untuk tempahan, korang boleh terus call 1-700-81-8557 atau 03 - 8925 3728 yeee. :) thank you so much Bangi Golf Resort. jangan serik panggil nadia lagiii yeee. :))

ni alamat dorang ye, 

Bangi Golf Resort Restoran
No. 1 Persiaran Bandar
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor Darul Ehsan
1-700-81-8557 atau 03 - 8925 3728
 



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...