Lazada Malaysia

December 12, 2014

Membeli Barangan Bayi Online

http://www.lazada.com.my/online-revolution/


Barangan Bayi di Lazada Malaysia

Pasangan suami isteri pasti teruja untuk menyambut kelahiran baru dalam keluarga. Anugerah yang tidak ternilai ini membuatkan kita untuk bersungguh-sungguh memberi yang terbaik untuk menyambut kehadirannya. Apa yang perlu di sediakan untuk bayi baru lahir? Bagi pasangan yang pertama kali menyambut kelahiran bayi, anda boleh menjenguk ke Lazada Malaysia untuk membeli keperluan bayi. 


Di Lazada Malaysia, terdapat pelbagai barangan bayi untuk yang baru lahir, hinggalah ke umur 4 hingga 5 tahun. Untuk persediaan para ibu bapa, inilah barangan yang paling penting untuk persediaan menyambut kelahiran bayi.



Pakaian



Untuk pakaian 'newborn', terdapat pelbagai koleksi di Lazada Malaysia. Pakaian-pakaian seperti rompers, sarung tangan, baju tidur, baju harian, topi dan pelbagai lagi anda boleh pilih di Lazada Malaysia.

Tempat tidur

Ibu bapa boleh memilih untuk membeli katil bayi, baby cradle ataupun playpen sebagai pilihan untuk tempat tidur bayi. Malah, tilam bayi juga boleh didapati di Lazada Malaysia. boleh klik sini yee untuk melihat semua kelengkapan tempat tidur untuk bayi comel anda :)


 

Peralatan Ibu

Bagi ibu-ibu yang akan menyusukan anak, Lazada Malaysia membawakan barangan terbaik untuk penjagaan para ibu. Peralatan seperti breast pump, botol-botol susu, sterilizer serta pelbagai lagi semestinya akan menambat hati anda. Terdiri daripada nama-nama besar seperti Philips AVENT, Snowbear, Autumn dan pelbagai lagi.


 

Peralatan Bayi



Bagi ibu bapa yang ingin bercuti atau bergerak keluar daripada rumah, Lazada Malaysia menyediakan peralatan penting untuk anda. Peralatan seperti stroller, carrier, carseat, body carrier dan pelbagai lagi pasti menambat hati anda. Peralatan seperti ini sememangnya penting untuk bayi anda berasa selesa ketika bergerak ke destinasi.

 

Lampin Pakai Buang
Anda pasti tertanya-tanya adakah lampin pakai buang terdapat di Lazada Malaysia? Jawapannya ya! Di Lazada Malaysia, pelbagai jenama, saiz dan pilihan untuk lampin pakai buang si comel. Dari jenama Pampers sehinggalah ke Drypers, anda pasti tidak akan melepaskan peluang untuk membeli. Pihak Lazada Malaysia juga akan mengadakan jualan terhebat tahun ini pada 12 Disember nanti.  Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Para pembeli yang tidak mempunyai masa untuk mengunjungi pusat membeli belah boleh mengambil kesempatan ini untuk membeli semasa bersantai dan bercuti dengan keluarga. Kepada sesiapa yang berjaga malam, nikmati peluang istimewa tawaran menarik Midnight Sale yang hanya akan berlangsung di antara 12am hingga 8am; sementara bagi pengguna yang lain, anda boleh menikmati tawaran harga menarik sewaktu Flash Sales yang akan berlangsung setiap satu jam dari 8am-11.59pm.

Jangan tunggu lagi, sila ke Lazada Malaysia sekaranggggg! 




4 comments:

  1. Segalanya ada di lazada. Pnh shopping stroller di sana. Terbaik..

    ReplyDelete
  2. Wahh xtau pon lazada ada jual pampers..mid night sale harga jauh beza ke dari harga biasa?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...