August 08, 2012

tutorial shawl limited T__T



ye hari-hari aku bukak instagram. sehari 3 kali tu wajib. *amboi, wajib sesaje ntah mazhabb mana! yang betul-betul wajib kaw malas pulak nak buat kann.T__T tiba-tiba satu hari tertengok gambar ni dekat instag kak eja. hukalohhhh, mak sentap! konon nak cantik ikut trend belit-belit bagai, sekali hahhh amek kawwww! nak berbelit sangattt. kahkahkahkah. :'D belit lagi belittttt. terus tak nak kawan kak eja sebab dia kata kita belit-belit macam pocong walaupon dia tak kata tapi saya terasa. HAHAHA. :)

12 comments:

  1. Hukmakk aiii... ! Sentap ai jugakk.. =p

    (pasal kimia lagi) mana tahu dapat bby sama sama, leh berbesan kan.. HAHAHAAH

    ReplyDelete
  2. seram pulak tengok tuto shawls tue hihihi

    ReplyDelete
  3. wuarghhh haha nasib baik tak tengok malam tadi ;p cun pakai pagi raya

    ReplyDelete
  4. hahahaha..adoi..tetibe terasa gak :p

    pocong jadinye..ekekeke

    ReplyDelete
  5. hahaahahah omak kau!
    adess..buat mama gelak le pepagi ni nadia..

    ReplyDelete
  6. hahaha...sabar je la...ada peringatan di sebalik gmbr tu sbnrnya.hehe

    ReplyDelete
  7. adoyai...kesian tuan punya tutorial yg original..tak psl2 kena pakai kain kapan.LOL!

    ReplyDelete
  8. 1060

    Blog ini sangat indah dan baguus
    saya suka dan mengikuti terus-Follow ke 1060
    sudilah follow kembali
    ditunggu dan terima kasih
    salam ramadlon

    ReplyDelete
  9. Salam Aidilfitri Nadia
    tergelak2 akak tgk tutorial tudung ni, hahahahaha... memain ek dowang ni... takot la kalo la ade org wat camni, adoii... rasa nak terkencing la akak gelak...hahaha...

    ReplyDelete
  10. hahahaha,,sape punye keje laa nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...