Lazada Malaysia

February 09, 2015

Gel Amani, ubat sakit lutut paaling berkesan!

aku tak pasti orang lain selalu tak dengar masalah sakit lutut ni tapiii kalau dalam keluarga aku, sokmoooo sangatttt dahh aku dengar kuikuikui:p boleh dikatakan asal jumpa mak aku ke, nenek aku ke, moyang aku ke, dorang jenis badan sihat dan kuat tapiii ada masalah sakit lutut. tu jee. contohnya tengah duduk tengok tv cite sinetron indonesia, tibe-tibe dari duduk nak terus bangun berdiri nak pegi toilet, haaa dorang tak boleh terus bangun laju-laju. kena merangkak menonggeng duluuuu baruuu boleh bangun slow-slow. kikiki. ;) korang pernah dengar istilah lutut kering? HAHAHA. haa istilah lutut kering la selalu aku dengar bila orang tua sakit lutut susah nak bangun. dorang rasa macam tulang temulang lutut tu berlaga-laga. sakitttt katanya. nak nak time sembahyang. kena bangun duduk bangun duduk. kesiannnkan. (-_-') so sebagai seorang anak cucu cicit yang baik sahngattt :p aku rasa aku dah jumpa the bestttttt product ever untuk masalah segala sakit lutut dan sendi niii. korang pernah dengar Gel Amani? aku haritu pon first time sebab dia baruuuu masuk pasaran Malaysia. sekarang dah bertime-time aku dengar. hihihi. 


bagusss sangattt produk ni. satu botol ni boleh guna berkali-kali. dia sangattt membantu sape-sape yang ada masalah selalu sakit sendi kee, selalu cramp kee, sakit tulang ke, sakit otot ke, sakit gout ke dan sakit lutut laa terutamanya. sebab selalunya kalau kita sakit lutut, tu adalah sebab pelincir tulang temulang kita semakin berkurang. sebab tu orang tua selalu rasa tulang lutut dorang bergesel. pelincir tu semakin dan semakin berkurang. 





jadiii, bila kita sapukan gel amani ni empat kali sehari, dia akan bertindak balas meresap masuk ke dalam otot dan tulang temulang tadi dengan harapan, dia akan membantu menghantar darah yang mengandungi segala zat yang diperlukan untuk masuk ke ruang-ruang kosong yang sakit tadi untuk proses penyembuhan.  haaa, maka nanti pelincir-pelincir tu akan terbentuk balik laaa. so tulang temulang lutut kita tadi takde la berlaga-laga dahhhh :)






gel amani ni ramuan dia sepenuhnya dari getah pokok pine bebas steroid yang mana tiada bahan merbahaya dan tanpa sebarang kesan sampingan. 100% dijamin halal dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. selalunya dalam masa 7 hari kita dah boleh rasa perbezaan sebelum dan selepas dia. cepat kannn? :) 






aku rasa setiap orang bila dah tua, mesti hari-hari dia berdoa untuk sihat tubuh badan dan tak sakit. ye la, bila dah tua selalunya macam-macam penyakit datang. (-_-') kencing manis laa, darah tinggi laa, sakit jantung la, sakit sendi la. jadi aku rasa mestiiii mak ayah kita gembira kalau kita cubaaa kurangkan sedikit kesakitan mereka setakat kita termampu. at least hilang sakit lutut dah okkk dahhh walau tak dapat hilangkan semua penyakit lain. sekurang-kurangnya kita usaha untuk membantu. ye dak? ;) kalau bukan kita sebagai anak, takkan kaw nak harap sepupu sepapat jiran tetangga tolong belikan ubat? hihihi. 


pada semuaaa yang berminat nak try gel amani ni, korang boleh beli dan dapatkan dari Cikgu Imah atau di instagram fnk_shoppe. 


http://instagram.com/fnk_shoppe

boleh sms, whatsapp dan wechat dekat nombor ni ye +60199171603. Imah ni kawan aku masa sama-sama belajar dekat MRSM Kuala Lipis duluuuu :) sebotol gel amani ni beharga RM129.90 sahaja dan pos adalah percuma keseluruh Malaysia. jemput order untuk mak ayah kita semuaaaa :))






2 comments:

  1. info yg terbaik ni.. suami zaza pun sakit lutut. tq kak nadia :)

    ReplyDelete
  2. Banyak juga cara untuk legakan sakit lutut ya. Dedua pun okay tak kira rawatan doktor atau rawatan alternatif. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...